مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-25بين الملل

معامله جدید امارات با سودان برای حمایت از «حفتر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک روزنامه لیبیایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ابوظبی از فرماندهی نیرو های واکنش سریع در سودان خواسته تا برای حمایت از حملات خلیفه حفتر به طرابلس پایتخت لیبی، - یک روزنامه لیبیایی از معامله جدید ابوظبی و فرماندهی نیروهای واکنش سریع سودان در راستای پشتیبانی نظامی از خلیفه حفتر در لیبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک روزنامه لیبیایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت که ابوظبی از فرماندهی نیرو های واکنش سریع در سودان خواسته تا برای حمایت از حملات خلیفه حفتر به طرابلس پایتخت لیبی، نیروی نظامی ارسال کند.

روزنامه لیبیا آبزرور به نقل از این منبع افزود: حمیدتی نیز در قبال این درخواست امارات، با اعزام دو گروه مسلح به لیبی در چارچوب تلاش های ابوظبی برای نجات حفتر، موافقت کرده است و ابوظبی نیز در قبال آن، وعده داد که حمایت نظامی و مالی برای فرماندهی نیرو های واکنش سریع در سودان ارسال کند.

گفته می شود که هزاران نیروی سودانی و غیر لیبیایی در حال حاضر در جبهه های مختلف در لیبی در کنار نیرو های حفتر می جنگند و تصاویر و ویدئو های آن ها در جبهه های سرت و جنوب طرابلس، این امر را تایید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله جدید امارات با سودان برای حمایت از «حفتر»

معامله جدید امارات با سودان برای حمایت از «حفتر»