مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-25سياسي

بسیج و سپاه با تمام توان در میدان خدمت به مردم خواهند بود


فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: بسیج و سپاه با تمام توان در میدان خدمت رسانی به مردم خواهند بود و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی در دیدار با اردشیر مطهری منتخب مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس اظهار کرد: خدمت به مردم نعمتی الهی است که خداوند متعال نصیب بندگان خود می کند و از این رو، هر کسی در هر جایگاهی که می تواند، باید خدمت به جامعه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: خشنودی خداوند متعال در خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم است و در این راه، باید با تمام توان وارد شد و همه ظرفیت ها را به کار گرفت تا مشکلی رفع شود.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج و سپاه با تمام توان در میدان خدمت رسانی به مردم خواهند بود و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد، گفت: نمایندگان مجلس هم که منتخب مردم هستند، هدفشان باید رفع دغدغه های جامعه باشد.

دامغانی اضافه کرد: در همه حال باید تلاش شود تا به مسائل مهم مردم اهمیت داده شود و رفع نیازمندی های معیشتی آنها به خصوص در حوزه محرومان و نیازمندان در اولویت قرار گیرد.

منتخب مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس نیز در این نشست گفت: امیدواریم در کنار هم بتوانیم مشکلات استان سمنان و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و سپاه با تمام توان در میدان خدمت به مردم خواهند بود

بسیج و سپاه با تمام توان در میدان خدمت به مردم خواهند بود