مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-25ورزشي

مراقب باشید در دقیقه 90 کرونا ما را مغلوب نکند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون در دقیقه 70 یک مسابقه فوتبال هستیم در حالی که نتیجه مسابقه 2 بر 1 به نفع ایران است ولی در نظر بگیرید که بازیکنان دیگر خسته شده و دو تعویض نیز انجام شده است.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون در دقیقه 70 یک مسابقه فوتبال هستیم در حالی که نتیجه مسابقه 2 بر 1 به نفع ایران است ولی در نظر بگیرید که بازیکنان دیگر خسته شده و دو تعویض نیز انجام شده است.

اگر مسابقه را رها کنیم ممکنداست گل تساوی را خورده و در دقیقه 80 یا 90 نیز گل باخت را دریافت کنیم لذا باید این شرایط را حفظ کنیم و حفظ این شرایط نیز در گرو عدم حضور در ازدحام ها، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت مسائل بهداشتی و .

است.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که گفته می شود یک سوم مبتلایان به کرونا دچار اختلالات بویایی می شوند صحت دارد؟ گفت: تجربیات نشان داده که در برخی از بیماران، یکی از علایم بیماری کووید 19 کاهش حس بویایی یا چشایی است اما اینکه یک سوم مبتلایان این علایم در آنها وجود داشته باشد، صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که این کاهش بویایی و چشایی در چه رده سنی بیشتر مشاهده شده است؟ ادامه داد: ابتلا به کووید 19 متعلق به رده خاصی نبوده و هر کسی در هر سنی ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید در دقیقه 90 کرونا ما را مغلوب نکند

مراقب باشید در دقیقه 90 کرونا ما را مغلوب نکند