مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-25سياسي

معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی با اشاره به اینکه ما توانستیم موضوعی که در سایر کشور ها بعنوان تهدید به آن نگاه میکنند، را تبدیل به فرصت کنیم، - مشاور معاون علمی رییس جمهور گفت: در چالش کرونا به دنبال این هستیم که از طریق شبکه حامیان و مخاطبان و ارتباطی که بین این دو ایجاد می شود بتوانیم نیاز های کشور را شناسایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی با اشاره به اینکه ما توانستیم موضوعی که در سایر کشور ها بعنوان تهدید به آن نگاه میکنند، را تبدیل به فرصت کنیم، اظهار کرد: همه نهاد ها، سازمان ها و شبکه های مختلف مردمی پای کار آمدند تا با عنایت الهی ویروس کرونا را شکست دهیم.

مشاور معاون علمی رییس جمهور با بیان به اینکه جهت شکست ویروس کرونا، پویشی جدید به نام چالش کرونا شکل گرفته، افزود: در این چالش به دنبال این هستیم که از طریق شبکه حامیان و مخاطبان و ارتباطی که بین این دو ایجاد میکنند بتوانیم نیاز های کشور را شناسایی کنیم و از طریق نوآوری باز که یک مدل شناخته شده در دنیاست، درصدد رفع این مشکل اقدام کنیم.

وی با تاکید به اینکه برای ساخت ایران بهتر باید همبستگی داشته باشیم که این مسئله در چالش کرونا دیده میشود، گفت: ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی نیز با کمال افتخار در این چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند

معاونت علمی ریاست جمهوری از ایده های برتر چالش کرونا حمایت می کند