مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-25اقتصادي

822 میلیارد ریال بودجه به شهرداری خمین تخصیص یافت


ابوالفضل مرتضیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این بودجه 520 میلیارد ریال به طرح هاو فعالیت های عمرانی اختصاص داده شده و بقیه برای هزینه های جاری شهرداری است.

وی بودجه شهرداری را مهم ترین سند سالانه در مقیاس شهر دانست و ادامه داد: بودجه سال جاری شهرداری خمین در جلسه دویست و هفتاد و پنجم شورای اسلامی شهر به تصویب کلیه اعضا رسید و به رؤسای ادارات و معاونین شهرداری ابلاغ شده است.

شهردار خمین تکمیل و بهره برداری طرحهای عمرانی را اولویت برنامه های مدیریت شهری در سال جاری بیان کرد و افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تاثیرات منفی بر اقتصاد،برای تحقق هدفمند این بودجه تلاش می شود.

مرتضیان با اشاره به احداث پارکینگ خودروهای سنگین در خمین گفت: دیوارکشی این پروژه در سال های 97 و 98 طی دو مرحله تکمیل شد و عملیات اجرایی ساختمانی نگهبانی و نصب در ورودی این پروژه در سال گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: زیرسازی محوطه و راههای دسترسی به پارکینگ از الویتهای کاری اداره عمران شهرداری خمین است و پیش بینی می شود این پروژه مهم امسال بهره برداری شود.

شهردار خمین یادآور شد: پارکینگ خودروهای سنگین با هدف ساماندهی ماشین آلات سنگین و جلوگیری از تردد آن ها در شهر با ظرفیت 311 خودرو احداث شده و دارای مرکز معاینه فنی ماشین های سبک و سنگین، نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

822 میلیارد ریال بودجه به شهرداری خمین تخصیص یافت

822 میلیارد ریال بودجه به شهرداری خمین تخصیص یافت