مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:272020-04-25اجتماعي

77 محور مواصلاتی استان همدان تحت پوشش دوربین ثبت تخلف سرعت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی پناهنده صبح شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی و حمل و نقل اظهار کرد: باید با تدابیر فرهنگی کاهش حوادث جاده ای را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه باید ایمن سازی در محورهای جاده ای کشور نهادینه شود که بر همین اساس در دو حوزه حمل و نقل و ایمنی و راهداری اقدام می شود، گفت: استفاده از فناوری های نوین در حمل و نقل هوشمند به کار گرفته شده تا هوشمند سازی در بخش راهداری نهادینه شود.

پناهنده با بیان اینکه مبحث راهداری پیچیده، پرهزینه و سنگین و افزایش بهره وری در حمل و نقل مطرح است، گفت: حمل و نقل هر کشور به عنوان زیرساخت توسعه مطرح است به طوری که 90 درصد حمل و نقل توسط محورهای جاده ای انجام می شود و بر همین اساس باید جاده ها را به گونه ای حفظ و نگهداری کنیم که بیشترین بهره وری از آن حاصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه اگر در حفظ جاده ها موفق نباشیم آثار و تبعات آن هزینه های اضافی به دنبال خواهد داشت، گفت: در استان همدان 5 هزار و 140 کیلومتر راه وجود دارد و از آنجا که همدان با پنج استان کرمانشاه، کردستان، قزوین، لرستان و مرکزی هم مرز است باید به وضعیت جاده ها توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 محور مواصلاتی استان همدان تحت پوشش دوربین ثبت تخلف سرعت است

77 محور مواصلاتی استان همدان تحت پوشش دوربین ثبت تخلف سرعت است