مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-25سياسي

فصل جدید برنامه «چراغ» در ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مصطفی هیودی تهیه کننده و کارگردان برنامه چراغ در توضیح فصل جدید این برنامه گفت: - اولین قسمت از فصل جدید برنامه چراغ با شروع ماه مبارک رمضان شنبه 6 اردیبهشت ساعت 22:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مصطفی هیودی تهیه کننده و کارگردان برنامه چراغ در توضیح فصل جدید این برنامه گفت: برنامه چراغ در فصل دوم با موضوع عفاف و حجاب و با شعار همراهی برای درست تر دیدن روی آنتن شبکه پنج می رود.

هیودی ادامه داد: محوریت این برنامه حجاب و عفاف است که از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

برای مثال مهمانان ما در چراغ از تجربیات خود در دعوت به حجاب، اهمیت حیا و عفاف و ضرورت آن در جامعه، زنان محجبه موفق در جامعه که حجاب مانع پیشرفتشان نشده و.

برای مخاطبان صحبت خواهند کرد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه چراغ گفت: مهمانان ما در فصل جدید کارشناسان حوزه حجاب و عفاف، فعالان فرهنگی، طراحان مد و لباس اسلامی، گروه مردمی دختران انقلاب، مبلغان موسسه خیبر، نویسندگان حوزه عفاف و حجاب و .

هستند.

وی با اشاره به آیتم های فصل جدید برنامه چراغ توضیح داد: فعالیت های میدانی دختران انقلاب در ایام فاطمیه در سراسر کلانشهر ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید برنامه «چراغ» در ماه رمضان

فصل جدید برنامه «چراغ» در ماه رمضان