مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-25سياسي

نمایندگان مجلس تأمین بودجه شوراهای پایه و فرادست را پیگیری کنند


نماینده همدان در شورای عالی استان ها گفت: نمایندگان مجلس نحوه تأمین بودجه شوراهای پایه و فرادست را به منظور استقلال منابع مالی شوراها و تعریف منبع مالی مناسب برای آنان، - پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات صبح شنبه در جلسه شورای شهرستان همدان که با حضور منتخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با محوریت بررسی مشکلات و موانع حوزه شورای شهرها به ویژه شورای شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه شورای شهرستان در قانون اساسی تعریف شده اما جایگاه واقعی آنان نادیده گرفته شده و جای نگرانی وجود دارد.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نحوه تأمین بودجه شوراهای پایه و فرادست را به منظور استقلال منابع مالی شوراهای روستاها، بخش ها، شهرها، شهرستان ها و استان ها و همچنین شورای عالی استان ها و تعریف منبع مالی مناسب برای آنان، پیگیری کنند تا این مجموعه های مردمی بتوانند حداقل جلسات خود را برگزار کنند.

بادامی نجات با بیان اینکه متأسفانه شورای شهرستان ها در سراسر کشور به دلیل عدم وجود منابع مالی تعطیل است و جلسات برگزار نمی شود؛ افزود: شورای شهرستان همدان با وجود اینکه هیچ منابع مالی برای آن تعریف نشده به صورت منظم جلسات خود را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس تأمین بودجه شوراهای پایه و فرادست را پیگیری کنند

نمایندگان مجلس تأمین بودجه شوراهای پایه و فرادست را پیگیری کنند