مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-04-25سياسي

مسائل مربوط به بیماری های جانوری خارج از اختیارات کنوانسیون سایتیس است


مسائل مربوط به بیماری های جانوری خارج از اختیارات این کنوانسیون بود و صلاحیت اظهارنظر پیرامون ارتباط احتمالی بین مصرف انسان از حیوانات وحشی و COVID-19 را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست، کنوانسیون سایتس اعلام کرد: مسائل مربوط به بیماری های جانوری خارج از اختیارات این کنوانسیون بود و صلاحیت اظهارنظر پیرامون ارتباط احتمالی بین مصرف انسان از حیوانات وحشی و COVID-19 را ندارد.

در متن بیانیه دبیرخانه کنوانسیون تجارت بین المللی گونه های جانوری و گیاهی در معرض خطر(CITES) در ارتباط با COVID-19 آمده است: در مورد سوالات مربوط به بیماری های جانوری، دبیرخانه پیشنهاد می دهد به مراجعی که در این زمینه کار می کنند، همچون سازمان جهانی بهداشت حیوانات (OIE)، سازمان خوار و بار جهانی (FAO) و سایر دستگاه های ذیصلاح و مؤسسات تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی مراجعه کنید.

دبیرخانه CITES از تفسیر رسانه ای که ارتباط احتمالی بین مصرف انسان از مورچه خوارها (یا سایر حیوانات وحشی) و COVID-19 را عنوان می کند، آگاه است.

تمامی گونه های مورچه خوار در پیوست یک CITES وجود دارد، بدین معنی که طبق کنوانسیون، تجارت بین المللی آن به طور کلی ممنوع است البته مبادله برای اهداف غیرتجاری ، همچون حفاظت یا اجرای قانون ، توسط اعضای CITES مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل مربوط به بیماری های جانوری خارج از اختیارات کنوانسیون سایتیس است

مسائل مربوط به بیماری های جانوری خارج از اختیارات کنوانسیون سایتیس است