مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-04-25اقتصادي

عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است


یوسف عبدالله زاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا آذربایجان شرقی، همه قنادان موظف به پخت محصولات ماه مبارک رمضان به خصوص زولبیا و بامیه در واحد صنفی خود هستند و تامین آن از واحدهای دیگر ممنوع است.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد و پرونده اش به مراجع قضایی برای برخورد قانونی ارجاع داده می شود و اتحادیه صنف قنادان ضمن صیانت از حقوق فعالان صنف، حفاظت از جان و سلامت شهروندان را نیز اولویت خود می داند.

رییس اتحادیه صنف قنادان کلان شهر تبریز گفت: واحدهای صنفی قنادی دارای پروانه معتبر کسب از اتحادیهف مجاز به فروش زولبیا و بامیه به صورت بسته بندی هستند و از نگهداری محصول یاد شده به صورت فله ای در مغازه خودداری کنند.

عبدالله زاده، با اشاره به لزوم پخت زولبیا و بامیه با کیفیت برای رضایت مشتریان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضدعفونی روزانه واحدهای صنفی قنادی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده فروش بامیه و زولبیا در نزدیکی واحد صنفی آنها، مراتب را با شماره 190 فوریت های بهداشتی در جریان بگذارند تا به جمع آوری و پلمپ آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: شهروندان هم در صورت مشاهده عرضه زولبیا و بامیه غیرمجاز در خارج از واحد صنفی و با قیمت های بالا و بدون بسته بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است

عرضه زولبیا و بامیه در خارج از واحدهای صنفی ممنوع است