مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-25فناوري

کاربران آیفون و آیپد نگران نباشند!


اپل به تازگی اعلام کرده که آسیب پذیری و حفره امنیتی کشف شده در اپلیکیشن mail آیفون و آیپد، خطر جدی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

- اپل به تازگی اعلام کرده که آسیب پذیری و حفره امنیتی کشف شده در اپلیکیشن mail آیفون و آیپد، خطر جدی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پاسخ به ادعای یک شرکت امنیت سایبری مبنی بر کشف حفره امنیتی و آسیب پذیری اپلیکیشن میل سیستم عامل آی او اس و احتمال دسترسی هکرها به اطلاعات گوشی های آیفون و تبلت های آیپد، اعلام کرده که این آسیب پذیری موجب افشای اطلاعات کاربران شده و تهدید جدی برای حریم خصوصی آنها به شمار نخواهد رفت.

پیشتر کارشناسان و محققان فعال در موسسه ZecOps فعال در زمینه امنیت سایبری از کشف یک حفره امنیتی جدید در اپلیکیشن mail سیستم عامل ios خبر دادند که به هکرها امکان دسترسی به گوشی های آیفون و تبلت های آیپد را می دهد و بدون آنکه کاربر بر روی لینک های آلوده در اپلیکیشن میل در ios کلیک کند، دستگاه مورد نظر آلوده شده و در اختیار هکرها و مهاجمان سایبری قرار خواهد گرفت.

به گفته محققان این شرکت، هکرها حداقل به مدت دو سال از این آسیب پذیری برای دسترسی به اطلاعات 6 هدف بلند پایه در جهان سوء استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران آیفون و آیپد نگران نباشند!

کاربران آیفون و آیپد نگران نباشند!