مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-04-25اقتصادي

ساختمان های فرسوده حصارک، نوسازی و سنددار می شوند


نوسازی ساختمان های فرسوده، ناایمن و بدون مجوز روستای حصارک در منطقه 5 و افزایش سرانه های درمانی، فرهنگی، فضای سبز و ورزشی از سوی شهرداری این منطقه و سازمان نوسازی در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهین شفیعی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 5 با بیان اینکه محدوده حصارک و مرادآباد در طرح تفصیلی با مشکل روبرو هستند، گفت: مشخص نبودن معابر در این دو محدوده سبب شد که درخواست طرح موضعی برای آنها داشته باشیم چرا که اگر وارد طرح تفصیلی می شد زمان بر بود ولی در طرح موضعی می توان در حدود پنج تا 6 ماه تکلیف این محدوده را روشن کرد.

وی سند نداشتن بیشتر املاک و مشخص نبودن معابر و پهنه بندی ها را از مهمترین مشکلات حصارک دانست و افزود: در سال های 1391 و 92 مجوزهای دستی برای ساخت ساختمان های یک و دوطبقه روی زمین های قولنامه های صادر شد، با وجود اینکه معابر مشخص نبوده و مردم در جاهایی که طبق قولنامه برای خود تعیین کردند، شروع به ساخت و ساز کردند.

دسترسی های ساختمان ها در این محدوده ها از سمت و شرق به وسیله پله هایی است که در معبر نیست و در ملک غیر گذاشته شده است.

وی ادامه داد: معابر حصارک و مراد آباد دارای شیب های تندی هستند که تردد ماشین ها را دشوار می کند و از طرفی بسیاری از دسترسی ها از پله صورت می گیرد و در صورت بروز حادثه، آتش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های فرسوده حصارک، نوسازی و سنددار می شوند

ساختمان های فرسوده حصارک، نوسازی و سنددار می شوند