مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:152020-04-25اجتماعي

تولید بیش از 500 هزار ماسک در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان گفت: در طی 50 روز گذشته تعداد 528هزار 785 عدد انواع ماسک بهداشتی وگان توسط مهارت آموزان کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی استان تولید و در اختیار مراکز بهداشتی و مردم قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان گفت: در طی 50 روز گذشته تعداد 528هزار 785 عدد انواع ماسک بهداشتی وگان توسط مهارت آموزان کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی استان تولید و در اختیار مراکز بهداشتی و مردم قرار گرفت.

اولیایی همچنین به تولید دیگر اقلام بهداشتی توسط نیروهای مهارتی آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان اشاره کرد افزود: تا به امروز تعداد 8 هزار و صد عدد گان تولید و به مراکز درمانی تحول شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان گفت: در این مدت با همکاری ارتش و سپاه واحدهای اداری اداره کل و مراکز شهرستان زاهدان گندزدایی و ضدعفونی شد.

اولیایی همچنین از ساخت برنامه های تولید محتوی با آموزش های مجازی درباره ویروس کرونا برای اطلاع رسانی به مردم در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گفته او در این فرآیند 155 نفر در کارگاه های تولیدی و 15 مرکز آموزشی در حال فعالیت هستند و مهارت در خدمت سلامت مردم ایران و استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 500 هزار ماسک در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان

تولید بیش از 500 هزار ماسک در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان