مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:262020-04-25اقتصادي

چهار موزه در شهرستان نظرآباد راه اندازی می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز از راه اندازی چهار موزه در شهرستان نظراباد خبر داد.

- فریدون محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های گردشگری موجود در شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: این ظرفیت ها باید شکوفا شود برای تحقق این مهم با مسئولان این شهرستان مذاکرات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی پروژه های گردشگری در شهرستان نظرآباد که موجب اشتغالزایی می شود، گفت: فرمانداری این شهرستان با اختصاص اعتبار برای مرمت و نگهداری آثار تاریخی از محل اعتبارات ارزش افزوده موافقت کرده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز به وجود تپه اُزبکی با قدمت 9 هزار ساله در شهرستان نظرآباد اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر نظرآباد موافقت خود را با نامگذاری یکی از خیابان های شهر به نام این اثر تاریخی اعلام کرده اند.

به گفته محمدی مذاکراتی با مدیریت شهری نظرآباد انجام شده تا پروژه های گردشگری در قالب راه اندازی موزه ها، کارگاه ها و فروشگاه های صنایع دستی در این شهرستان تعریف و اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه قرار است چهار موزه در شهرستان نظرآباد راه اندازی شود، گفت: نخستین مورد خانه موزه دکتر مصدق است که در آنجا اسناد و وسایل این شخصیت مهم تاریخ ایران به نمایش گذاشته می شود، دیگر مورد راه اندازی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار موزه در شهرستان نظرآباد راه اندازی می شود

چهار موزه در شهرستان نظرآباد راه اندازی می شود