مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-25دانش

نخستین دفاع مجازی از پایان نامه ارشد در دانشگاه اردکان انجام شد


با تداوم یافتن شرایط کرونایی کشور، نخستین جلسه دفاع مجازی از پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه اردکان با حضور تعدادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

- ایسنا/یزد با تداوم یافتن شرایط کرونایی کشور، نخستین جلسه دفاع مجازی از پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه اردکان با حضور تعدادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد شاکر اردکانی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اردکان در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: زهرا دهقان منشادی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته آلودگی محیط زیست موفق شد با استفاده از سامانه چند منظوره آموزش مجازی دانشگاه از پایان نامه خود تحت عنوان مدل سازی غلظت ذرات PM2.

5 و PM10 با تلفیق روش بهینه سازی و هوش مصنوعی (مطالعه موردی: دشت یزد - اردکان) با موفقیت دفاع کند.

وی همچنین اظهار کرد: راهنمایی این پایان نامه بر عهده دکتر اکرم بمانی خرانق و دکتر وحید موسوی از دانشگاه تربیت مدرس و اساتید مشاور آن دکتر طاهره اردکانی و دکتر مهدی حیات زاده بودند که با استفاده از پنل فراهم شده در سامانه آموزش مجازی دانشگاه، کلیه افراد مذکور در این جلسه حضور به هم رساندند.

دکتر بمانی خرانق استاد راهنمای این پایان نامه نیز با اعلام خرسندی از راه اندازی سامانه دفاع مجازی از پایان نامه ها، وجود این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دفاع مجازی از پایان نامه ارشد در دانشگاه اردکان انجام شد

نخستین دفاع مجازی از پایان نامه ارشد در دانشگاه اردکان انجام شد