مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-25اقتصادي

توییت جنجالی ترامپ روی نفت جواب نداد


رییس جمهور آمریکا همواره با اعلام تصمیماتش از طریق توییتر، به تنشهای ژئوپلیتیکی به خصوص در منطقه خاورمیانه دامن زده و باعث صعود قیمتهای نفت شده است.

- رییس جمهور آمریکا همواره با اعلام تصمیماتش از طریق توییتر، به تنشهای ژئوپلیتیکی به خصوص در منطقه خاورمیانه دامن زده و باعث صعود قیمتهای نفت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توییت دونالد ترامپ باعث شد روز پنج شنبه بهای معاملات نفت به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و شاخص نفت آمریکا 20 درصد صعود کرد.

رییس جمهور آمریکا در این توییت نوشته بود: به نیروی دریایی اجازه داده ام به قایقهای ایرانی که مزاحم کشتیهای آمریکایی می شوند، شلیک کنند.

اما این افزایش قیمت دوامی پیدا نکرد.

بازارهای نفت که روزهای پرالتهابی را سپری کرده و با معاملات پرنوسان روبرو بوده اند، به دنبال هر اتفاق و تحولی برای ایجاد امید جدید هستند و حتی یک بهبود قیمت موقتی هم برای آنها خوب به نظر می رسد.

قیمتهای نفت امسال که شیوع ویروس کرونا تقاضا برای نفت و سوختها به خصوص سوخت جت و بنزین را کاهش داده و مخازن ذخیره سازی نفت جهان را با محدودیت ظرفیت مواجه کرده، بیش از 70 درصد سقوط کرده اند.

روند نزولی قیمتها به دلیل نگرانی از اشباع عظیم عرضه باعث شد دوشنبه گذشته وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه به منفی 40 دلار و 32 سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت جنجالی ترامپ روی نفت جواب نداد

توییت جنجالی ترامپ روی نفت جواب نداد