مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-25اجتماعي

تکلیف شهریه مدارس غیردولتی در روزهای کرونایی چه می شود؟


یکی از سوالات والدین دانش آموزان در این اوضاع و احوال کرونایی و تعطیلی مدارس این است که تکلیف شهریه مدارس غیردولتی چه می شود.

آیا آنها باید شهریه را همچون سایر ایام سال پرداخت کنند، - ایسنا/کرمانشاه یکی از سوالات والدین دانش آموزان در این اوضاع و احوال کرونایی و تعطیلی مدارس این است که تکلیف شهریه مدارس غیردولتی چه می شود.

آیا آنها باید شهریه را همچون سایر ایام سال پرداخت کنند، یا اینکه از پرداخت بخشی از شهریه معاف هستند.

روح الله اعظمی رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برگشت شهریه ثابت و فوق برنامه مدارس غیردولتی در برنامه نیست، گفت: این مدارس مابقی 10 تا 15 درصد باقیمانده محتوای آموزشی سال تحصیلی جاری را در این شرایط کرونایی از طرق مختلف مثل ارتباط گرفتن با دانش آموزان در فضای مجازی -چه از طریق شبکه اجتماعی شاد و یا دیگر پیام رسان ها و یا از طریق راهبران آموزشی- در اختیار دانش آموزان قرار خواهند داد، لذا در چنین شرایطی عودت دادن شهریه دانش آموزان از طریق مدارس در برنامه نیست.

اعظمی در مورد نحوه پرداخت شهریه مراکز پیش دبستانی در این اوضاع و احوال کرونایی نیز اظهار کرد: پرداخت شهریه در مراکز پیش دبستانی بسته به برنامه های آن مرکز برای امر تعلیم و تربیت مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شهریه مدارس غیردولتی در روزهای کرونایی چه می شود؟

تکلیف شهریه مدارس غیردولتی در روزهای کرونایی چه می شود؟