مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-25حوادث

هشدار پلیس آگاهی ناجا در خصوص آگهی های پیش فروش مسکن


رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا به شهروندان هشدار داد که نسبت به کلاهبرداری با شگرد پیش فروش و مشارکت در ساخت مسکن، آگاه باشند.

- رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا به شهروندان هشدار داد که نسبت به کلاهبرداری با شگرد پیش فروش و مشارکت در ساخت مسکن، آگاه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ شهاب امینی با اشاره به این که درج آگهی های تبلیغاتی به اشکال مختلف دلیلی بر صحت آن ها نیست، اظهار کرد: ممکن است در پس یک تبلیغ، افرادی شیاد فعالیت کنند که قصد کلاهبرداری از خریداران مسکن را داشته باشند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با شگردهای متقلبانه و وعده های توخالی، ابتدا اقدام به جلب اعتماد متقاضیان کرده و پس از دریافت مبلغ مورد توافق، ملک ادعایی را همزمان به چند نفر می فروشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه کلاهبرداری با ترفند مشارکت در ساخت نیز یکی دیگر از ترفندهای شیادان است، افزود: لازم است این گونه قراردادها در بنگاه های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت شود.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان توصیه کرد: هموطنان برای پیشگیری از چنین وقایعی، معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی به ثبت رسانده و در هنگام خرید، اجاره محل کار یا سکونت از مالک بودن طرف مقابل اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس آگاهی ناجا در خصوص آگهی های پیش فروش مسکن

هشدار پلیس آگاهی ناجا در خصوص آگهی های پیش فروش مسکن