مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-04-25سياسي

دومین دوره مسابقات اینترنتی اروپایی قرآن کریم «تنزیل»


دومین دوره مسابقات قرآن کریم «تنزیل» را در سطح اروپا و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال به صورت مجازی از سوی دارالقرآن الکریم مرکز اسلامی هامبورگ برگزار می شود.

- دومین دوره مسابقات قرآن کریم تنزیل را در سطح اروپا و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال به صورت مجازی از سوی دارالقرآن الکریم مرکز اسلامی هامبورگ برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دارالقرآن الکریم مرکز اسلامی هامبورگ با استعانت از خداوند متعال دومین دوره مسابقات قرآن کریم تنزیل را در سطح اروپا و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال به صورت مجازی برگزار می نماید.

شرایط رده سنی زیر 16 سال (تلاوت تقلیدی) سه مقطع تلاوت از قاریان برجسته جهان اسلام مصطفی اسماعیل ، عبدالباسط محمد عبدالصمد و محمد صدیق منشاوی در سایت دارالقرآن، فیسبوک و تلگرام دارالقرآن برای تقلید تلاوت در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود.

شرکت کنندگان یک تلاوت را انتخاب نموده و همانند سبک قاری مربوطه، تلاوت تقلیدی خود را فقط یکبار از طریق تلگرام به @QuranCompetition ارسال کنند.

شرایط رده سنی بالای 16 سال (تلاوت تحقیق) شرکت کنندگان از سه قرعه ارائه شده یکی را انتخاب نموده و با در نظر گرفتن قواعد تجوید و صوت و لحن قرآن کریم تلاوت نموده و فقط یکبار از طریق تلگرام به @QuranCompetition ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره مسابقات اینترنتی اروپایی قرآن کریم «تنزیل»

دومین دوره مسابقات اینترنتی اروپایی قرآن کریم «تنزیل»