مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-04-25اقتصادي

امکان خوداظهاری رقم کنتور برق فراهم است


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به لزوم پایبندی به طرح فاصله گذری اجتماعی با هدف کمک به کنترل شیوع کروناویروس، - ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به لزوم پایبندی به طرح فاصله گذری اجتماعی با هدف کمک به کنترل شیوع کروناویروس، گفت: با تلاش کارشناسان صنعت برق، امکان خوداظهاری رقم کنتور برق برای تمام مشترکان فراهم شده است.

حسین صالحی شنبه 6 اردیبهشت در یک کنفرانس خبری مَجازی گفت: راه های مختلفی برای خوداظهاری رقم کنتور برق پیش بینی و این امکان برای تمام مشترکان فراهم شده است که از طریق پیامک، اپلیکیشن برق یا سامانه و سایت اینترنتی توزیع برق شیراز، رقم قرائت شده را اعلام کند.

صالحی خاطرنشان کرد: مشترکان بعد از دریافت پیامک و با توجه به راهنمایی انجام شده در محتوای پیامک، با رعایت کامل نکات ایمنی، ابتدا باید کنتور خود را مشخص و نسبت به قرائت رقم آن اقدام کنند.

معاون خدمات مشترکین توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه مشترک می تواند از طریق شماره درج شده روی بدنه کنتور و انطباق آن با شماره اعلامی در پیامک، کنتور خود را مشخص کند، گفت: روش قرائت در کنتورهای دیجیتال و مکانیکی متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خوداظهاری رقم کنتور برق فراهم است

امکان خوداظهاری رقم کنتور برق فراهم است