مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-25فرهنگي

رونق اکران اینترنتی به ضرر بعضی هاست/ حجم عجیب دانلود غیرقانونی «خروج»


مشاور رسانه ای فیلم سینمایی «خروج» معتقد است: این حجم از دانلود غیرقانونی فیلم «خروج» عجیب است چون به هر حال رونق گرفتن اکران اینترنتی در این کشور به ضرر منافع بعضی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محمد ذوقی مدیر سابق روابط عمومی موسسه اوج و مشاور رسانه ای فیلم سینمایی خروج در خصوص اکران اینترنتی فیلم خروج در برنامه سینما معیار رادیو گفت وگو تصریح کرد: ابتدا به بعضی از کسانی که متولی برخی از VOD ها و پلت فورم ها هستند و همچنین به برخی از بزرگوارانی که در این حوزه مسئولیت سیاست گذاری دارند می گویم ساعت خواب.

یعنی وقتی کشور ما دچار ویروس کرونا شد و سینماهای کشور از دوم اسفند تعطیل شدند ما از اواخر اسفند به این فکر افتادیم که چه باید کرد.

وی افزود: ما یعنی کسی که صاحب فیلم است.

جالب است وقتی این اتفاق افتاده و ما حدود سه، چهار هفته مقدماتش را فراهم کردیم و مقدمات یعنی گفت و گو با وزارت ارشاد و اجازه از آن، یعنی هماهنگی با مجموعه هایی مثل دادستانی و فتا و آماده کردن برخی از زیرساخت ها، برخی یادشان افتاده که باید یک کاری می شده و این کاری که شروع شده چرا این شکلی بوده است.

ذوقی عنوان کرد: به جهت حقوقی سازمان اوج و فیلم خروج قبل از مقوله کرونا یعنی تقریبا حول وحوش جشنواره فیلم فجر قرارداد انتشار دیجیتالش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اکران اینترنتی به ضرر بعضی هاست/ حجم عجیب دانلود غیرقانونی «خروج»

رونق اکران اینترنتی به ضرر بعضی هاست/ حجم عجیب دانلود غیرقانونی «خروج»