مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-25بين الملل

نقشه جامع ماه تهیه شد+فیلم


ناسا با همکاری سازمان زمین شناسی آمریکا (The United States Geological Survey) و آژانس پژوهش های هوافضای ژاپن (JAXA) برای اولین بار موفق به تهیه نقشه جامع سطح ماه شدند.

- "ناسا" با همکاری "سازمان زمین شناسی آمریکا"(The United States Geological Survey) و "آژانس پژوهش های هوافضای ژاپن" (JAXA) برای اولین بار موفق به تهیه نقشه جامع سطح ماه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقشه جامع سطح ماه اکنون به لطف سه سازمان ناسا، سازمان زمین شناسی و جاکسا تهیه شده است و افراد برای اطلاعات بیشتر می توانند به این سایت مراجعه کنند.

نقشه ماه که آنها موفق به تهیه آن شده اند نقشه زمین شناسی جامع ماه (Unified Geologic Map of the Moon) نام دارد و این نقشه، نقشه ساخت یا بلوپرینت جدید زمین شناسی ماه برای کلیه مأموریت های انسانی در آینده خواهد بود.

نقشه دیجیتال رایگان است و به صورت آنلاین در دسترس همه قرار دارد و کاربران می توانند با مراجعه به سایت مذکور سطح ماه را با جزییات مشاهده کنند.

جیم ریلی (Jim Reilly) مدیر فعلی سازمان زمین شناسی آمریکا و فضانورد پیشین ناسا گفت: مردم همیشه به دانستن جزییاتی درباره ماه علاقه داشتند بنابراین اکنون زمانی شگفت انگیز برای آنها خواهد بود چرا که خواهند توانست آن را با جزییات ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع ماه تهیه شد+فیلم

نقشه جامع ماه تهیه شد+فیلم