مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-25دانش

رییس دانشگاه تهران: تعطیلی دانشگاه ها در دوران کرونا تصمیم بسیار درستی بود


مدیریت دانشگاه ها در شرایط بحران موضوع پیچیده ای بود و تعطیلی مراکز آموزش عالی و حرکت به سمت آموزش مجازی، یک تصمیم بسیار درست بود که دستاوردهای بزرگی هم برای کشور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران که در بیست و هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور در دانشگاه تربیت مدرس سخن می گفت، با اشاره به شرایط ویژه ای که بحران کرونا برای کشور ایجاد کرد، گفت: مدیریت دانشگاه ها در شرایط بحران موضوع پیچیده ای بود و تعطیلی مراکز آموزش عالی و حرکت به سمت آموزش مجازی، یک تصمیم بسیار درست بود و دستاوردهای بزرگی هم برای کشور داشت .

وی ضمن اشاره به این موضوع افزود: اینکه دانشگاه های بزرگ ما به سرعت توانستند از زیرساخت های الکترونیکی خود برای ارائه آموزش های مجازی استفاده کنند تا کلاس های آموزشی از شکل حضوری به سمت آموزش های مجازی برود، کار بزرگی بود که هم نشان دهنده توانایی دانشگاه های ما در تطبیق با بحران هاست و هم نشانه اینکه می توان بحران های مهم را با استفاده درست از زیرساخت های تکنولوژیکیِ خوب مدیریت کرد .

وی خاطرنشان کرد: به خاطر این ویروس، شرایط کشور وضع پیچیده ای یافت و طبعاً دانشگاه هم تحت تأثیر عوارض این اپیدمی قرار گرفت، اما تأثیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران: تعطیلی دانشگاه ها در دوران کرونا تصمیم بسیار درستی بود

رییس دانشگاه تهران: تعطیلی دانشگاه ها در دوران کرونا تصمیم بسیار درستی بود