مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-25پزشكي

سهم هنرمندان سقزی در مقابله با کرونا


شهرستان سقز از اوایل شیوع کرونا شاهد آمار بالای مبتلایان به این ویروس کشنده بود و در میان شهرستان های غرب کشور رکورددار مبتلا به کرونا و وضعیت نامناسب را داشت و خیلی نگذشت که آمار مرگ و میر ناشی از این ویروس هم افزایش یافت و همه جوانب زندگی روزمره مردم را تحت شعاع قرار داد.

در این میان کسانی بودند کمبودهای لوازم بهداشتی و مواد غذایی را شدیدا بین مردم کم درآمد و ضعیف جامعه احساس کردند و با تشکیل کمیپن های مردمی به جنگ کرونا و وضعیت بد مردم رفتند و خیلی زود کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی را جمع آوری و بین افراد نیازمند تقسیم کردند.

در بحبوحه کرونا، هنرمندان سقز همانند سایر اقشار جامعه آستین همت را بالا زدند و به میدان نبرد با کرونا رفتند و در همان اوایل کمپین هنرمندان را برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه تشکیل دادند، جدا از این کمپین، هنرمندان و اهالی هنر سقز در فضای مجازی هشدارها و توصیه های پزشکی را به مردم یادآوری می کردند و از آنها می خواستند به کمیپن های در خانه بمانیم، پایبند باشند.

بعد از راهنمایی و یادآوری توصیه بهداشتی به مردم، هنرمندان به فکر تولید فیلم کوتاه، کمدی، طنز و استندآپ کمدی و برنامه های دیگری افتادند و یکسری از آنها با تهیه و ساخت فیلم کوتاه شروع بکار کردند و در کوچه و خیابان های سوت و کور سقز بساط فیلمبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم هنرمندان سقزی در مقابله با کرونا

سهم هنرمندان سقزی در مقابله با کرونا