مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-25سياسي

نظارت بر میدان میوه و تره بار شیراز هوشمند می شود


رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: میدان میوه و تره بار با هدف مکانیزه کردن صندوق بازارچه های سازمان و نظارت بیشتر بر توزیع و کیفیت محصولات، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: میدان میوه و تره بار با هدف مکانیزه کردن صندوق بازارچه های سازمان و نظارت بیشتر بر توزیع و کیفیت محصولات، هوشمند می شود.

لیلا دودمان شنبه 6 اردیبهشت در جلسه بیست و سوم کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز که به صورت فوق العاده و با حضور اعضا، مدیران و کارشناسان شورا و شهرداری به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به مذاکرات قبلی میان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و کمیسیون، اهداف هوشمندسازی سازمان مذکور ظرف یک هفته به فاوا ارائه شده و فاوا نیز حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ جلسه گزارش خود را تهیه و با اهداف هوشمندسازی تطبیق دهد.

دودمان ادامه داد: موارد تعیین شده در جلسه مشترک، برنامه هوشمندسازی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی تدوین و به کمیسیون تحویل داده می شود.

رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیشرفت پروژه فیبر نوری و پروژه پارکینگ هوشمند نیز عنوان کرد: حضور پیمانکاران ایرانسل در 4 محور مربوط به پروژه فیبر نوری بر اساس قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر میدان میوه و تره بار شیراز هوشمند می شود

نظارت بر میدان میوه و تره بار شیراز هوشمند می شود