مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-25سياسي

نقش مناسک ارزشمند ماه مبارک رمضان در تزریق امید به جامعه در هنگامه جدال با کرونا


حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری -رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم - در یادداشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهره مندی از این فرصت ارزشمند برای خودسازی و لزوم تقویت معنویت در قالب ارتقای هم بستگی و همدلی جهانی مردم تاکید کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری -رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم - در یادداشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهره مندی از این فرصت ارزشمند برای خودسازی و لزوم تقویت معنویت در قالب ارتقای هم بستگی و همدلی جهانی مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مشروح این یادداشت را در ادامه می خوانید: در عصر و زمانه ای به سر می بریم که تداوم اپیدمی ویروس کرونا در جهان، به تغییرات ناگهانی فضای زندگی مردم، منعبث از حضور طولانی مدت در قرنطینه خانگی منجر شده و افسردگی، گوشه نشینی و حتی افزایش خودکشی را به دنبال داشته است.

هم چنین افزایش هزینه های روانی، گسترش احساس نا امنی، افزایش خشونت های خانگی علیه زنان و کودکان، اختلال در هویت ارتباطی مردم جهان و ایجاد گسست های متعدد اجتماعی ناشی از گسترش بیکاری در جهان و در نهایت افزایش آمار طلاق و فروپاشی نهاد خانواده و نابودی معنویت و اخلاق، از جمله چالش های وحشتناک اپیدمی ویروس کرونا در جهان به شمار می آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مناسک ارزشمند ماه مبارک رمضان در تزریق امید به جامعه در هنگامه جدال با کرونا

نقش مناسک ارزشمند ماه مبارک رمضان در تزریق امید به جامعه در هنگامه جدال با کرونا