مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-25سياسي

فرهنگیان به رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه کمک می کنند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: آموزش و پرورش برای کمک به اجرای رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» به میدان آمده و فعالیت های خوبی در این بخش برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی ظهر امروز در نشستی در خصوص رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که با حضور رییس آموزش و پرورش سرخه برگزار شد، ضمن تشریح ابعاد رزمایش، مطالبی در جهت پای کار آمدن ظرفیت های آموزش و پرورش بیان کرد.

وی تصریح کرد: ممکن است دانش آموزانی را در مدارس داشته باشیم که والدین آن ها به علت شیوع ویروس کرونا با مشکلات معیشتی و شغلی مواجه شده باشند و تصمیم بر آن شده است تا طبق سازوکارهای آموزش و پرورش و با حفظ کرامت انسانی، شأن و منزلت افراد نسبت به شناسایی و معرفی آن ها به ستاد رزمایش اقداماتی صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش در جمع آوری کمک در موضوعات مختلف همچون سیل و زلزله همیشه خوش درخشیده و موضوع جمع آوری کمک ها و نیازمندی های ملزومات رزمایش هم امروز مهم بوده و باید به آن توجه شود.

عبداللهی ادامه داد: مقرر شده تا آموزش و پرورش ظرفیت کارکنان خود و کسانی که علاقه مند هستند تا به صورت داوطلبانه در این رزمایش شریک شوند،را  پای کار آورده و کمک ها را جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان به رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه کمک می کنند

فرهنگیان به رزمایش «کمک مؤمنانه» در سرخه کمک می کنند