مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-04-25حوادث

دستگیری چهار حفار غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان گرمی


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل از دستگیری چهار نفر حفار غیرمجاز میراث فرهنگی و آثار تاریخی در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل از دستگیری چهار نفر حفار غیرمجاز میراث فرهنگی و آثار تاریخی در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ صابر افضل نیا امروز ششم اردیبهشت اظهار کرد: در راستای شناسایی حفاران غیرمجاز آثار تاریخی و میراث فرهنگی استان، چهار نفر حفار غیرمجاز در شهرستان گرمی شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی که با فرماندهی انتظامی بخش انگوت انجام شد، این افراد در حین حفاری دستگیر و پرونده برای آنها تکمیل و تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، تشکیل اکیپ های نظارتی روزانه و گشت زنی شبانه روزی است، با همکاری فرماندهی انتظامی در راستای شناسایی این افراد اقدام می شود.

افضل نیا با تاکید بر مشارکت سازنده مردم در جلوگیری از هرگونه تخریب آثار تاریخی و حفاری غیرمجاز در سطح استان تصریح کرد: از مردم شریف استان درخواست می شود در صورت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چهار حفار غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان گرمی

دستگیری چهار حفار غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان گرمی