مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-25پزشكي

کمک مومنانه به ایثارگران همدان/ درگیری تعدادی از ایثارگران با کرونا


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از کمک مومنانه به برخی از ایثارگران همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه ابتلای چندانی بین ایثارگران به کرونا نداشتیم و درگیری چند مورد جزیی بوده است.

- ناصر عارف در گفت وگو با خبرنگار فارس همدان با اشاره به اقدامات بنیاد شهید در مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: در عمل به توصیه های کارشناسان و طبق پروتکل های وزارت بهداشت، بین ایثارگران در معرض خطر مانند جانبازان قطع نخاع و شیمیایی و آنهایی که به خاطر بیماری خاص در معرض آسیب بودند و نیز بین برخی از والدین شهدا چندین مرحله لوازم بهداشتی توزیع شد.

وی به توزیع ماسک، دستکش و اقلام ضدعفونی کننده بین ایثارگران و خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: با ورود کرونا به استان اطلاعیه ای صادر شده، مبنی بر اینکه ایثارگران می توانند برای پیگیری امور خود با شماره 1616 تماس گیرند و نیاز به حضور فیزیکی آنها نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خاطرنشان کرد: از طریق تماس ایثارگران یا برعکس با تماس ما با آنها، جویای احوالشان بودیم و هم در حد توان مساعدت هایی را داشته ایم.

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به اجرای رزمایش مومنامه در حد توان مساعدت های فرهنگی و معیشتی به تعدادی از ایثارگران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه به ایثارگران همدان/ درگیری تعدادی از ایثارگران با کرونا

کمک مومنانه به ایثارگران همدان/ درگیری تعدادی از ایثارگران با کرونا