مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-25اقتصادي

افت 60 درصدی صادرات در اردبیل/ بانک ها تا شهریورماه به واحدهای تولیدی مهلت دهند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در دو ماه اخیر و با شیوع کرونا بیش از 60 درصد صادرات استان اردبیل کاهش یافته است.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در دو ماه اخیر و با شیوع کرونا بیش از 60 درصد صادرات استان اردبیل کاهش یافته است.

حسین پیرموذن امروز ششم اردیبهشت در نشست با اعضای شورای حل اختلاف بخش تولید و صادرات در اردبیل اظهار کرد: مهمترین خواسته بخش خصوصی تمدید پرداخت اقساط بانکی، بیمه ای و مالیات تا شهریور ماه است که در این زمینه امیدواریم دولت نیز دستور لازم را به بانک و سازما ن های ذیربط ارائه کند تا در سال جهش تولید موانع و مشکلات رفع گردد.

وی به مصوبات جلسات شورای گفتگو در اواخر سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با هدف رفع موانع تولید و همراهی تامین اجتماعی، مالیات و تعیین تکلیف بدهی های معوقه کمیته ای در اتاق بازرگانی شکل گرفت تا پیامدهای کرونا را در اقتصاد اردبیل مورد بررسی قرار دهند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: ما از طرف شورای گفتگوی استان پیشنهاد کردیم تا مهلت بازپرداخت بدهی های بانکی، مالیاتی و بیمه ای تا شهریورماه تمدید شود که اتاق ایران نیز با این درخواست و پیشنهاد ما موافقت کرده و حتی بالاتر از این مهلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 60 درصدی صادرات در اردبیل/ بانک ها تا شهریورماه به واحدهای تولیدی مهلت دهند

افت 60 درصدی صادرات در اردبیل/ بانک ها تا شهریورماه به واحدهای تولیدی مهلت دهند