مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-25حوادث

کاهش 19 درصدی سقط درمانی در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته


مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 19 درصدی صدور گواهی سقط درمانی طی سال گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 19 درصدی صدور گواهی سقط درمانی طی سال گذشته در این استان خبر داد.

کامروز امینی افزود: در سال گذشته 127 پرونده در ادارات پزشکی قانونی استان پذیرش شده که از این تعداد71 پرونده با بررسی مدارک و مستندات مورد نیاز، منجر به صدور مجوز سقط درمانی شد و تعداد56 پرونده عدم صدور مجوز ثبت شده است.

وی اظهارکرد: آمار تشکیل پرونده در سال 97 تعداد 157 پرونده و صدور گواهی سقط درمانی تعداد 108 پرونده بوده که بیانگر کاهش 19 درصدی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین شرایط صدور مجوز سقط درمانی درپزشکی قانونی و انجام آن ، سن بارداری است که براساس قانون قبل از چهار ماهگی یا 19 هفتگی بر اساس سنوگرافی های معتبر انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، امینی بیان کرد: در صورت وجود شرط فوق سایر شرایط از جمله وجود ناهنجاری در جنین که موجب عسر وحرج مادر شود ویا بیماری مادر که ادامه بارداری را برای او با خطر جانی توام می سازد، مورد بررسی قرار می گیرد بنابراین پزشکان محترم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی سقط درمانی در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

کاهش 19 درصدی سقط درمانی در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته