مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-25اقتصادي

معرفی اصناف متخلف آبادان به تعزیرات


بتول سعیدی زاده شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:پرونده های 13 واحد تجهیزات پزشکی و داروخانه به دلیل درج نکردن قیمت و گرانفروشی، 18 نانوایی و نان فانتزی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و 14 واحد خرده فروش به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و گرانفرشی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی به تشدید نظارت بر بازار آبادان و برخورد با اصنافی که فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند اشاره کرد و افزود: گشت نظارت و بازرسی به طور مشترک با همکاری شبکه دامپزشکی، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و فرمانداری آبادان فعال بوده و با متخلفان بطور جدی برخورد می کنند.

سعیدی زاده گفت: بازرسی از واحدهای صنفی با هدف نصب برچسب قیمت بر روی اجناس، نصب نرخ نامه و گواهی سلامت در محل کار و در معرض دید مردم، رعایت کیفیت محصولات و خدمات و الزام رعایت مسایل بهداشتی صورت می گیرد.

آبادان دارای 15 هزار واحد صنفی است.

قیمت نان در آبادان تغییر نکرده است معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان اظهار داشت:مصوبه ای در خصوص افزایش قیمت نان به نانوایی های آبادن اعلام نشده و افزایش قیمت نان تا اطلاع ثانوی منتفی است وی اظهار داشت: شهروندان هرگونه گرانفروشی نان را به شماره 124 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اصناف متخلف آبادان به تعزیرات

معرفی اصناف متخلف آبادان به تعزیرات