مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-04-25اجتماعي

فرماندار: پنج فضای آموزشی دلگان سیستان وبلوچستان آماده افتتاح است


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: پنج فضای آموزشی شامل یک مورد در شهر گلمورتی و دو مورد در روستاهای هودیان، موتور پلنگی و چاه شوردو آماده افتتاح هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: پنج فضای آموزشی شامل یک مورد در شهر گلمورتی و دو مورد در روستاهای هودیان، موتور پلنگی و چاه شوردو آماده افتتاح هستند.

مجتبی شجاعی در حاشیه بازدید از فضاهای آموزشی در حال ساخت دلگان در تشریح عملکرد دو ماهه آموزش و پرورش دلگان در فضاهای آموزشی اسفند 98 و فروردین 99 بعد از سیل اخیر به ایسنا بیان کرد: کلنگ احداث هشت فضای آموزشی بعد از سیل نیز انجام شده و در مرحله اجرا و یا تجهیز کارگاه می باشد.

وی ادامه داد: چهار واحد آموزشی هم تفاهم نامه منعقد و آماده کلنگ زنی و شروع به کار است.

فرماندار دلگان با تقدیر از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و تمجید از خیرین اظهار داشت: 25 واحد نیز جهت تعمیرات توسط نوسازی مدارس مصوب گردیده که تعمیر آنها به زودی آغاز می گردد.

وی گفت: چندین طرح خوب مدرسه شبانه روزی، کتابخانه و سالن مطالعه دانش آموزی، مدرسه 14 کلاسه، سالن های ورزشی نوسازی مدارس و مدارس روستایی قابل توجهی در سطح روستاهای دلگان در حال احداث است و الحمدلله مدرسه سازی کانون توجه دفاتر مراجع، خیرین، دفتر امام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: پنج فضای آموزشی دلگان سیستان وبلوچستان آماده افتتاح است

فرماندار: پنج فضای آموزشی دلگان سیستان وبلوچستان آماده افتتاح است