مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-25اجتماعي

«کرونا» و «محرومیت» هم حریف عشق معلمان ایلامی به دانش آموزان نشد+ عکس


طی ماه های اخیر با شیوع کرونا در کشور شاهد تعطیلی مدارس و به دنبال آن تدریس در فضای مجازی بودیم که هر چند این امر از افت درسی دانش آموزان تا حدی جلوگیری کرده اما برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند مشکلاتی را در پی داشته است.

دانش آموزانی که در مناطق روستایی و دور افتاده زندگی می کنند از جمله افرادی هستند که نمی توانند مانند سایرین از آموزش های فضای مجازی بهره مند شوند.

در این روزهای سخت که شاهد خدمات و اقدامات خداپسندانه ای از سوی اقشار مختلف هستیم، آموزش های حضوری توسط برخی از معلمان در مناطق دور افتاده نیز به نوبه خود تحسین برانگیز بوده است.

تدریس چندین معلم در مناطق روستایی بخش ماژین در شهرستان دره شهر از جمله مواردی است که این روزها در رسانه ها خبرساز شده است.

عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای بخش ماژین رامین اروانه یکی از معلمانی که در روستای پشت تنگ بخش ماژین این روزها مشغول تدریس است در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در این روستا روزانه کلاس پایه اول، دوم و سوم ابتدایی در ساعات مختلف برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این روستا و عدم پوشش اینترنت سعی من بر این بوده با برگزاری کلاس های حضوری از افت تحصیلی این دانش آموزان جلوگیری کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» و «محرومیت» هم حریف عشق معلمان ایلامی به دانش آموزان نشد+ عکس

«کرونا» و «محرومیت» هم حریف عشق معلمان ایلامی به دانش آموزان نشد+ عکس