مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-25سياسي

برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در ماه رمضان تشریح شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، برنامه های ویژه این اداره کل برای ماه رمضان را تشریح کرد.

- محمدمهدی نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک حلول ماه رمضان در خصوص برنامه های این اداره کل برای ماه رمضان اظهار کرد: مهم ترین برنامه های این سازمان بر دو بخش خواهد بود که در بخش نخست عادی است و متناسب با رمضان 99 اجرا خواهد شد.

وی افزود: در راستای کمک به مناطق محروم استان از ظرفیت هر امام جماعت روستا، امام جماعت محله و مساجد محوری برای حضور فعال و مؤثر در پویش مواسات و کمک مؤمنانه و سوق دادن نذورات و ارزاقی که مؤمنان اهدا می کنند، استفاده خواهد شد.

نبی زاده در ادامه گفت: در همین راستا به دنبال این هستیم ک از بین هیئت های مذهبی سطح استان و با استفاده از ظرفیت آنها 500 هیئت و هر هیئت 50 بسته و در مجموع 25 هزار بسته غذایی آماده کنیم که بخش اعظمی از آن را هیئت ها آماده کردند و یا به نیازمندان اهدا کردند و یا این امر در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان خبر داد: حمایت از تولیدهای رسانه ای و سخنرانی مواسات و تشکلات از جمله این برنامه ها است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای پخش آنلاین سخنرانی کوتاه مبلغان در شب های ماه رمضان که از جمله شهرستان رامهرمز آن را آغاز کرده است نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده اداره کل تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در ماه رمضان تشریح شد

برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در ماه رمضان تشریح شد