مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-04-25سياسي

اهدای کمکهای مهربانی مردم قزوین برای آسیب دیدگان کرونا ادامه دارد


معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با آغاز سیل مهربانی در استان، اهدای کمک های خیرخواهانه مردم قزوین برای حمایت از آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی قبادی روز شنبه در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا که در استانداری تشکیل شد اظهار داشت: پس از شیوع کرونا و به ویژه پس از فرمان مقام معظم رهبری، جلوه زیبایی از همراهی و همدلی مردمی را این روزها شاهد هستیم که شاید بی نظیر باشد و سیل خروشان کمک های مردمی برای حمایت از اقشار نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا بیانگر عشق و ار ادت به ولایت است.

قبادی تصریح کرد: خوشبختانه پس از شیوع ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی در حوزه درمان در استان قزوین صورت گرفت و به دنبال تبعات اقتصادی این موضوع همچنان شاهد سیل مهربانی مردم برای کمک به آسیب دیدگان این بیماری هستیم.

رییس ستاد همدلی و کمک های مومنانه استان قزوین اضافه کرد: دولت به دلیل حجم بالای خسارت های ناشی از کرونا که به اقشار مختلف مردم وارد شده به ویژه مشاغل فصلی و موقت و کسب و کارهای کوچک و دست فروشان آسیب زیادی دیده اند که برای آنها باید فکری کرد.

قبادی گفت: با فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شاهد ایجاد امید در میان نیازمندان هستیم و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کمکهای مهربانی مردم قزوین برای آسیب دیدگان کرونا ادامه دارد

اهدای کمکهای مهربانی مردم قزوین برای آسیب دیدگان کرونا ادامه دارد