مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 11:402020-04-25اقتصادي

پارک نواری «چهارباغ» نهاوند در حال تکمیل است/ صرف 11 میلیارد ریال


پارک نواری چهارباغ به متراژ 15 هزار متر مربع در ورودی جاده کرمانشاه به نهاوند در حال تکمیل است که تا کنون 11 میلیارد ریال برای آن صرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان با دعوت شهردار نهاوند صبح امروز رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با سفر به این شهر از طرح های عمرانی در دست اجرای شهرداری بازدید کردند.

پس از بازدید اعضای شورای اسلامی شهر همدان از طرحهای عمران شهری نهاوند شامل پیاده راه سعدی، پارک نواری چهارباغ در ورودی کرمانشاه، پروژه بام نهاوند و ساماندهی بخشی از مسیل شهر نهاوند نشست هم اندیشی با حضور رییس و جمعی از اعضای شورا در محل شهرداری نهاوند برگزار شد.

در این جلسه شهردار نهاوند گفت: در حال حاضر چهار پروژه مهم عمران شهری در نهاوند در حال اجراست که تعدادی از آنها در مرحله پایانی قرار دارند و با تکمیل آنها گام بزرگی در توسعه شهری برداشته می شود.

محمد حسین پور افزود: یکی از مهمترین طرح ها اجرای پروژه بام توریستی نهاوند است که در سطح 120 هزار متر مربع اجرا شده و فاز اول آن در مرحله پایانی است و تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: پارک نواری چهارباغ به متراژ 15 هزار متر مربع در ورودی جاده کرمانشاه به نهاوند از دیگر طرح های در دست اقدام و رو به پایان شهرداری است که تا کنون 11 میلیارد ریال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک نواری «چهارباغ» نهاوند در حال تکمیل است/ صرف 11 میلیارد ریال

پارک نواری «چهارباغ» نهاوند در حال تکمیل است/ صرف 11 میلیارد ریال