مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-25سياسي

248کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد


سرهنگ علی رضا محمدی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این سازمان تاکنون مبلغ 480 میلیون ریال کمک نقدی و یک تن برنج، 300 کیلو مرغ، 300 کیلو شکر و 300 لیتر روغن است که با بررسی های انجام شده در بنگاهها، کارگاهها و مشاغل خرد و کوچک، کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا را شناسایی و در قالب بسته های معیشتی در اختیار آنها گذاشته شده است.

وی یادآورشد:این کمک ها در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای اجرای مطلوب رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه از سوی واحدهای کارگری جمع آوری شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر افزود: این سازمان برنامه ریزی خوبی را برای تهیه سبد کالای 300 هزار تومانی برای توزیع بین کارگران آسیب دیده از کرونا انجام داده است که این بسته ها نهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید برونسی شهید شاخص قشر کارگری توزیع می شود.

محمدی یادآورشد: برنامه ریزی سازمان بسیج کارگری به گونه ای است که همه کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده هر شهرستان در همان جا توزیع شود.

وی گفت: شرکت در پویش کمکهای مؤمنانه در فضای مجازی و فعال نمودن گروههای جهادی بسیج کارگری برای کمک به عملیاتی نمودن هرچه بهتر این رزمایش از دیگر اقدامات این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

248کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد

248کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد