مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-04-25اجتماعي

سه خبرکوتاه از آموزش و پرورش البرز


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: مسابقه طراحی پوستر و پویا نمایی با موضوع شکست ویروس کرونا در بین هنر جویان رشته رایانه این استان آغازشد.

مهریارکرمی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش با هدف فرهنگ سازی برای مبارزه با انتشار و قطع زنجیره ی این ویروس برنامه ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که هنر، به ویژه هنرهای بصری و نوین می توانند تاثیر بسزایی بالا بردن سطح دانش و آگاهی عمومی داشته باشند لذا یکی از اصلی ترین راه های اطفای بیماری کرونا ویروس ارتقای سطح معلومات عمومی در مورد این بیماری است.

وی تصریح کرد: حضورفعال و پررنگ هنرجویان وهنرآموزان و نقشی که این قشر فرهیخته می توانند درارتقاء کیفی مشارکت عمومی برای غلبه بربحران حاصل از شیوع ویروس کرونا درجامعه داشته باشند.

35 هزار روزه اولی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: آموزش نکات روزه داری به 35 هزار و 719 روزه اولی در این استان در فضای مجازی اجرایی شد.

فرشته فهمیده خاطرنشان کرد: در این طرح آموزشی – تربیتی کارشناسان از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه تمرین نیکی کردن به یکدیگر، پرهیز ازتهمت زدن، دروغ گفتن، سخن ناروا به زبان آوردن ودل شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خبرکوتاه از آموزش و پرورش البرز

سه خبرکوتاه از آموزش و پرورش البرز