مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-25پزشكي

غربالگری یک میلیون و 130 هزار قمی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: سنگر خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، امروز حوزه بهداشت و پیشگیری است و بیش از یک میلیون و 130 هزار نفر در سطح استان در مرحله اول توسط مرکز بهداشت غربالگری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر در جلسه هفته سلامت با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید به فکر تغییر شیوه زندگی مردم و توانمندسازی آنها در مقابله با ویروس کرونا باشیم، چرا که پایان این ویروس معلوم نیست اظهار کرد: افراد ناقل بسیاری در سطح شهر حضور داشته و در حال تردد هستند که نگران تکثیر ویروس و انتشار کووید19 هستیم.

وی با تاکید بر اینکه گروه های مختلفی در راستای کمک به مجموعه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا، به میدان آمدند که نمایندگان مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی از جمله آنها هستند تصریح کرد: این بزرگواران به عنوان حامی سلامت گام های اساسی را در این بحران برداشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: سنگر خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، امروز حوزه بهداشت و پیشگیری است و بیش از یک میلیون و 130 هزار نفر در سطح  استان در مرحله اول توسط مرکز بهداشت غربالگری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری یک میلیون و 130 هزار قمی

غربالگری یک میلیون و 130 هزار قمی