مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-25اقتصادي

لزوم تدوین طرح های اجرایی تحقق جهش تولید توسط دستگاههای اجرایی ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت قابل توجه تولید در شهرستان ری، مجموعه فرمانداری ری با تمام توان در مسیر پیشبرد اهداف و سیاست گذاری در راستای جهش تولید قرار گرفته و بمنظور رونق چرخه تولید تعامل و همکاری لازم را با صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان خواهد داشت.

توکلی کجانی افزود: باید برنامه ریزی دقیقی در راستای جهش تولید توسط ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری ارائه شود تا با بررسی، دسته بندی و اجرایی شدن آن برای ارتقای جایگاه تولید شهرستان اقدام شود.

وی بیان داشت: شهرستان ری به عنوان شاهراه ورودی پایتخت از جنوب کشور با ظرفیت های بالایی همچون شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه و شهرک صنعتی خاوران، شهرک های صنفی تولیدی، مراکز متعدد دامپروری و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دام سبک و سنگین استان، ظرفیت های بالای بخش کشاورزی، وجود بزرگترین باراندازهای و انبارهای کالا، و … از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بهره مندی از این ظرفیت ها نقش بسزایی در تحقق شعار سال 99 دارد.

معاون استاندار تهران گفت: تلاش هر چه بیشتر در راستای تحقق جهش تولید سبب باروری و نمایان شدن هر چه بیشتر پتانسیل های منطقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین طرح های اجرایی تحقق جهش تولید توسط دستگاههای اجرایی ری

لزوم تدوین طرح های اجرایی تحقق جهش تولید توسط دستگاههای اجرایی ری