مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-04-25فناوري

600 خط تلفن مشترکان مخابرات در شهرکرد به شبکه فیبرنوری پبوست


حسن آقایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای اتصال این تعداد خط تلفن مشترکان متقاضی در کوه فرهنگیان شهرکرد به شبکه فیبرنوری افزون بر 6 میلیارد ریال هزینه شد، که با توجه به اولویت تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از 80 درصد تجهیزات به کار رفته تولید داخلی است.

به گفته وی، ارتقاء این سیستم نوین، موجب کاهش تداخلات ارتباطی، افزایش سرعت اینترنت و کاهش قطعی اینترنت و همچنین افزایش پهنای باند اینترنت شده است.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری، همچنین تعداد شماره تلفن های ثابت نصب شده در استان را بیش از 260 هزار شماره عنوان کرد و گفت:هم اینک ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان 30 درصد است، که نسبت به استان های هم ردیف در وضعیت مطلوب تری قرار دارد.

آقایی، از فعالیت 168 مرکز ارائه دهنده خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت) در استان خبر داد و گفت:هم اینک 68 هزار کد ADSL به مشترکین خدمات رسانی می کند.

مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری طول جاده های زیر پوشش همراه اول در استان را 2 هزار و 100 کیلومتر اعلام و اظهار داشت: در مسیرهای ارتباطی استان در قالب 493 سایت خدمات همراه اول ارائه می شود.

به گفته آقایی، تاکنون بیش از 4 هزار و 650 کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده است، که از این میزان 2 هزار و 600 کیلومتر بین شهری، 450 کیلومتر درون شهری و یک هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 خط تلفن مشترکان مخابرات در شهرکرد به شبکه فیبرنوری پبوست

600 خط تلفن مشترکان مخابرات در شهرکرد به شبکه فیبرنوری پبوست