مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 17:252020-04-25حوادث

کشف 201 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرکزی 16 قاچاقچی دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در سال جدید یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی پلیس استان مرکزی در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخ گو، در حوزه مبارزه اثربخش با مواد مخدر باز تعریف و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به کشف 201 کیلو و 386 گرم انواع مواد مخدر در فروردین ماه امسال در عملیات های پلیس استان مرکزی، ادامه داد: در این عملیات ها تعداد 16 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح ریزی پیش دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات های برون استانی، عنوان کرد: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه، خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

مفخمی شهرستانی اجرای طرح ظفر و طرح های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی برشمرد و گفت: در فروردین امسال 306 معتاد و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: نگاه پیشگیرانه پلیس در بخش آموزش ضمن توسعه فرهنگ خودمراقبتی همراهی مردم با پلیس را در اجرای طرح های مقابله ای برای برخورد با معضل مواد مخدر به همراه دارد و شهروندان با ارائه گزارش هایی در خصوص ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 201 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرکزی 16 قاچاقچی دستگیر شدند

کشف 201 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرکزی 16 قاچاقچی دستگیر شدند