مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 17:502020-04-25ورزشي

سمن های گیلان 210 هزار بسته معیشتی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند


به محض فراگیری ویروس کرونا سمن های گیلان 210 هزار بسته و اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش، چهار دستگاه اکسیژن و تجهیزات بیمارستانی، - ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: به محض فراگیری ویروس کرونا سمن های گیلان 210 هزار بسته و اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش، چهار دستگاه اکسیژن و تجهیزات بیمارستانی، 500 بسته معیشتی را تهیه و بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

مریم بخشی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان سال 98، در گیلان 106 سمن داشتیم که 82 سمن فعالیتهای گسترده ای داشتند.

مدیرکل وزرش و جوانان گیلان با اشاره به نقش همدلانه جوانان در پیشگیری از شیوع کرونا، افزود: به محض فراگیری ویروس کرونا سمن های گیلان 210 هزار بسته و اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش، چهار دستگاه اکسیژن و تجهیزات بیمارستانی، 500 بسته معیشتی را تهیه و بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

وی با بیان اینکه حتی در این ایام مراکز مشاوره و ازدواج اقدام به ارایه خدمات کردند، گفت: 100 مشاوره ازدواج تاکنون ثبت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری توزیع 8800 بسته معیشتی برای گیلان در نظر گرفته شده که اداره کل ورزش و جوانان متولی توزیع اقلام است و در راستای تامین این بسته ها نیازمند همکاری سایر دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن های گیلان 210 هزار بسته معیشتی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند

سمن های گیلان 210 هزار بسته معیشتی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند