مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-04-25فرهنگي

300 کلیپ توسط هنرمندان لرستانی در فضای مجازی بارگذاری شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای پویش «هنرمندان در کنار مردم» گفت: طی این برنامه نزدیک به 300 کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته های مختلف، - ایسنا/لرستان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای پویش هنرمندان در کنار مردم گفت: طی این برنامه نزدیک به 300 کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته های مختلف، به ویژه موسیقی، بارگذاری شد.

فرید رحمتی بیان کرد: در شرایط کنونی که امکان اجرای برنامه های هنری با حضور مستقیم مخاطبان وجود ندارد، فضای مجازی زمینه ای مناسب برای اجرای برنامه هایی مانند کنسرت های موسیقی و برگزاری نمایشگاه های هنری است.

وی افزود: در تازه ترین اقدام، شاهد اجرای کنسرت موسیقی مجازی گروه نوای سیمره با خوانندگی مهران غضنفری بودیم که با استقبال خوبی مواجه شد و حتی علاقه مندان موسیقی لرستان در سایر کشورها نیز از این اجرا بهره مند شدند.

این معاون اداره کل ارشاد لرستان اضافه کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه مندان به موسیقی اصیل لرستان، هدف اصلی برگزاری این کنسرت بود و به دنبال آن هستیم که با برگزاری نمایشگاه های هنری مجازی، امکان حضور سایر رشته های هنری در فضای مجازی را نیز فراهم آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کلیپ توسط هنرمندان لرستانی در فضای مجازی بارگذاری شد

300 کلیپ توسط هنرمندان لرستانی در فضای مجازی بارگذاری شد