مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 19:452020-04-25سياسي

رهایی محکوم به قصاص پای چوبه دار پس از 11 سال حبس


دادیار اجرای احکام دادگستری اهواز از رهایی یک زندانی ندامتگاه سپیدار اهواز از قصاص پای چوبه دار پس از 11 سال حبس خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دادیار اجرای احکام دادگستری اهواز از رهایی یک زندانی ندامتگاه سپیدار اهواز از قصاص پای چوبه دار پس از 11 سال حبس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی زندان سپیدار اهواز، محمد کمال زاده گفت: یک زندانی ندامتگاه سپیدار اهواز، پس از 11 سال حبس، با تلاش و پیگیری مدیریت زندان و مددکاران و مرجع قضایی، از قصاص پای چوبه دار رهایی یافت.

وی افزود: در نشستی که با حضور عباسی اصل مدیر زندان سپیدار و شیخی نماینده دادستان با ولی دم داشتیم موفق به کسب رضایت ولی دم مددجوی محکوم به قصاص شدیم.

فرهنگ ایثار و گذشت و رأفت اسلامی یکی از بارزترین شاخص های موجود در جامعه اسلامی است و آزادی این مددجو موید این حقیقت انکارناپذیر است که در مردم کشور ما، انسانیت، اخلاق و نوع دوستی حتی در مواجهه با یک قاتل نادم از جرم هم نمود داشته و یک ارزش محسوب می شود.

دادیار اجرای احکام دادگستری اهواز خاطرنشان کرد: گرچه قصاص حق اولیای دم است اما گذشت از حق دینی، معامله با خدا است و قطعا این فرهنگ گذشت، از ارزشمندترین ابعاد ارزشی و رفتاری جامعه اسلامی ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی محکوم به قصاص پای چوبه دار پس از 11 سال حبس

رهایی محکوم به قصاص پای چوبه دار پس از 11 سال حبس