مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 02:552020-04-25اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی خارگ پس از یک دهه بلاتکلیفی


با حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران، جاده کمربندی حد فاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ کلنگ زنی شد.

- عباس اسدروز در حاشیه مراسم  کلنگ زنی جاده کمربندی حد فاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ در گفت وگو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ اظهار داشت : این پروژه عام المنفعه به عنوان بخشی از مسؤولیت های اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در توسعه منطقه خارگ است که با استفاده از منابع موجود، امکانات داخلی و ماشین آلات پایانه نفتی خارگ انجام می شود.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران افزود: این پروژه دارای اهمیت بسیاری است چرا که منطقه شرکتی را به منطقه شهری و اطراف جزیره  متصل می کند و از لحاظ پدافند غیرعامل و در شرایط اضطراری نقش بسیاری مهمی را ایفا می کند.

اسدروز تصریح کرد: این پروژه  بعد از یک دهه بلاتکلیفی بدلیل وجود معارض متعدد، با تغییر در مسیر و اصلاح طرح هندسی توسط مدیریت عملیات عمومی خارگ بازنگری و طراحی شده و در سال گذشته فاز اول پروژه و بسترسازی مسیر با تکیه بر توان فنی پرسنل، امکانات و منابع موجود در پایانه نفتی خارگ انجام شد و صرفه جویی به میزان 20 میلیارد ریال در برداشت.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در فاز 2 پروژه در راستای بهره وری از امکانات و ماشین آلات موجود، این قسمت از جاده کمربندی به جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی خارگ پس از یک دهه بلاتکلیفی

آغاز عملیات اجرایی جاده کمربندی خارگ پس از یک دهه بلاتکلیفی