مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-04-26ورزشي

لزوم برخورد قانونی با آگهی های فروش وام ازدواج در فضای مجازی


متاسفانه شاهد وجود آگهی های فروش وام ازدواج در فضای مجازی هستیم به همین منظور از پلیس فتا و نهادهای قضایی درخواست برخورد قانونی با این موارد را داریم.

- معاون ساماندهی امور جوانان گفت: متاسفانه شاهد وجود آگهی های فروش وام ازدواج در فضای مجازی هستیم به همین منظور از پلیس فتا و نهادهای قضایی درخواست برخورد قانونی با این موارد را داریم.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آگهی فروش وام ازدواج شبکه های مجازی و اپلیکیشن ها گفت: متأسفانه طی چند سال اخیر فروش وام ازدواج در فضای مجازی رواج یافته ما نیز پس تذکرات لازم را به نهادهای مسئول داده ایم اما تاکنون برخورد خاصی با این موارد نشده است.

تندگویان افزود: اخیراً با پلیس فتا نیز مکاتباتی در خصوص برخورد با آگهی های تبلیغاتی فروش وام ازدواج در برنامه هایی نظیر دیوار داشتیم و امیدوارم برخورد قانونی منجر به پایان یافتن این موضوع شود.

به علاوه در پیام رسان ها و برنامه های متعدد نیز آگهی های مشاوره برای دریافت وام ازدواج یا انتقال غیر قانونی وام در حال فعالیت هستند که با دریافت مبالغی، اقدام به کلاهبرداری در این زمینه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قانونی با آگهی های فروش وام ازدواج در فضای مجازی

لزوم برخورد قانونی با آگهی های فروش وام ازدواج در فضای مجازی