مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-26اجتماعي

مهرواره ادبی مغان(سارای) امسال در بیله سوار برگزار می شود


حسن قبادی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: باتوجه به آسیب های اجتماعی متعددی که گریبانگیر جامعه شده ، باید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ارتقای سطح آگاهی و دانش جمعیت هدف و کاهش مخاطرات اجتماعی استفاده و به جامعه تسری داده شود.

وی تاکید کرد که مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیله سوار و جعفرآباد باید بیشتر تقویت شوند تا خلا فرهنگی و اجتماعی را در سطح شهرستان بیشتر پوشش دهند.

او از اختصاص یک دستگاه خودرو نیسان به کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بیله سوار برای ایجاد و فعالیت کتابخانه سیار روستایی بویزه در بخش قشلاق دشت خبر داد.

زعفراحد زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز گفت: قرارگیری در نوار مرزی استان و جمعیت قابل توجه شهرستان های شمالی، توجه بیش ازپیش به نسل کودک و نوجوان این منطقه را ضروری ساخته است .

وی به تعریف و اجرای 7 مهرواره در سال گذشته و تداوم آنها در سال جاری اشاره کرد و گفت: مهرواره ادبی مغان(سارای) سال قبل در شهرستان گرمی برگزار شد و امسال بیله سوار میزبان ان خواهد بود و در سال های آتی شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز نیز شاهد برگزاری ان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره ادبی مغان(سارای) امسال در بیله سوار برگزار می شود

مهرواره ادبی مغان(سارای) امسال در بیله سوار برگزار می شود