مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-04-26پزشكي

ترخیص 733 تن انواع کالای بهداشتی برای مقابله با کرونا از بندرشهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در دوماه گذشته 733 تن انواع کالای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در دوماه گذشته 733 تن انواع کالای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور شده است.

الله مراد عفیفی پور صبح امروز(هفتم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در دوماه گذشته 733 تن انواع کالای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از طریق بندر شهید رجایی وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا زمان ترخیص انواع کالا های بهداشتی در بندرشهید رجایی به کمتر از سه روز رسید، تصریح کرد: یکی از طرح های مهم در دست اجرا نیز در بندر شهید رجایی پایانه مکانیزه مواد معدنی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: این پایانه ظرفیت50 میلیون تن صادرات و واردات مواد معدنی را به شکل مکانیزه دارد.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: فاز سه طرح توسعه بندر شهید رجایی هم یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های بندری به لحاظ تجهیزات فنی و روند ساخت و ساز های عمرانی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه فاز 3 این بندر شامل احداث 1400 متر اسکله، 4 میلیون متر مکعب لایروبی و احداث 113 هکتار محوطه کانتینری پسکرانه است، تصریح کرد: ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 733 تن انواع کالای بهداشتی برای مقابله با کرونا از بندرشهید رجایی

ترخیص 733 تن انواع کالای بهداشتی برای مقابله با کرونا از بندرشهید رجایی